Piko Dieselová lokomotiva T 679.1 (M62) „Sergej“ ČSD IV - 52814

Kód: DDPI52814
4 680 Kč
skladem (3 ks)
Měřítko: H0 Délka modelu: 202 mm Minimální rádius: 358 mm Napájení: DC Ovládání: analogové Osvětlení: ano Zvuk: ne Dopravce: ČSD Éra: IV Věk: 14+

Detailní informace

Milý dárek ZDARMA
Dárek zdarma
Ke každé objednávce nad 1.000,-
parcelshop
Více než 4000 výdejních míst
v síti PPL Parcelboxů a PPL Parcelshopů
vernost
Věrnostní program
Registrovaní uživatelé získají 3% slevu již od druhé objednávky!
poštovné
Poštovné již od 79,-
při využití služby PPL ParcelShop
Poštovné zdarma
Poštovné zdarma
u objednávek nad 3.500,- po zvolení výdejního místa (neplatí pro dodání na adresu)
Jsme pro dobrou věc
Jsme pro dobrou věc!
Pomáháme charitám i ekologickým akcím

Detailní popis produktu

Atraktivní model šestinápravové dieselelektrické lokomotivy T 679.1 „Sergej“ Československých státních drah, sloužící zejména k tažení těžkých nákladních vlaků. Typ M62 patřil mezi vůbec nejvýkonnější stroje velmi hojně zastoupené v zemích východního bloku. Vyráběny byly až do přelomu tisíciletí a ještě i dnes je lze vidět v aktivní službě u Maďarských státních železnic.

Modelu na první pohled dominuje mohutný a podrobně zpracovaný podvozek s pečlivě ztvárněnými detaily zavěšení a pneumatického systému brzd. Výlisek vysoko posazené karoserie důsledně zachycuje mřížky ventilace, víka a dvířka obslužných zařízení i jemné linie krytí. Charakteristickými postranními okénky lze nahlížet do členitého intieriéru strojovny. Prvotřídní lakování dává poutavě vyniknout zejména řadě chromovaných prvků na čelech. Značení a provozní detaily jsou díky nejkvalitnějšímu potisku dokonale ostré a jasně čitelné. Úprava střechy věrně odráží skutečné stroje, a pozdější série jsou tak snadno rozeznatelné podle přítomnosti skříně tlumiče výfuku. Pro účely vystavení ve vitríně lze model doplnit detaily táhlového ústrojí, které jsou součástí balení.

Pohon zajišťuje výkonný motor s rozměrnými setrvačníky a moment je přenášen prostřednictvím dvojice úhlopříčně uspořádaných bandážovaných kol na vnitřních nápravách, poháněna je však hned čtveřice dvojkolí. Mohutný a precizně zhotovený podvozek pak významným dílem přispívá k mimořádným jízdním vlastnostem modelu a pomáhá autenticky zprostředkovat parametry charakteristické předloze. Trojice světel na čelech se rozsvěcí a mění barvu v závislosti na směru jízdy. Osvětlením je dále vybavena jak kabina strojvedoucího, tak i strojovna. Individuálního řízení všech světel lze pak dosáhnout vestavbou digitálního ovládání. Model je možno rozšířit zvlášť určeným digitálním dekodérem se zvukovým modulem a reproduktorem.

 

Hlavní vlastnosti:

  • šestice náprav
  • motor s dvojicí setrvačníků
  • dvojice bandážovaných hnacích kol
  • světla s přepínáním barvy dle směru jízdy
  • osvětlení interiéru
  • rozhraní PluX22 dle NEM 658
  • šachta dle NEM 362 s kinematikou krátkého spřáhla

 

Dokumentace:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: