Piko Dieselová lokomotiva vč. dig. dekodéru T 435 „Hektor“ ČSD IV - 52428

Kód: DDPI52428
7 990 Kč
skladem (1 ks)
Měřítko: H0 Délka modelu: 144 mm Minimální rádius: 358 mm Napájení: DC Ovládání: digitální Osvětlení: ano Zvuk: ano Dopravce: ČSD Éra: IV Věk: 14+

Detailní informace

ověřená firma
Ověřená firma
Již 18 let jsme tu pro vás!
Milý dárek ZDARMA
Dárek zdarma
Ke každé objednávce nad 1.000,-
vernost
Věrnostní program
Registrovaní uživatelé získají 3% slevu již od druhé objednávky!
poštovné
Poštovné již od 69,-
POŠTOVNÉ ZDARMA u objednávek v hodnotě nad 3.000,-
parcelshop
Více než 6000 výdejních míst
PPL a GLS parcelboxy a parcelshopy, Alzaboxy a partnerská výdejní místa
Jsme pro dobrou věc
Jsme pro dobrou věc!
Pomáháme charitám i ekologickým akcím

Detailní popis produktu

Ukázka zvuku zabudovaného digitálního dekodéru.   Model čtyřnápravové diesel‑elektrické lokomotivy T 435 „Hektor“ Československých státních drah, nejčastěji sloužící k posunování a pohonu lehkých nákladních souprav. Pro vysokou spolehlivost a jednoduchou obsluhu jsou tyto stroje dodnes provozovány soukromými společnostmi na vlečkách průmyslových podniků a při údržbě tratí. Díky pozornosti věnované detailům můžete obdivovat rozdílné podvozky odlišující starší a novější série lokomotivy, a to samozřejmě včetně uspořádání soustavy brzd. Precizně zpracovaná karoserie neopomíná ani nejjemnější prolisy ve dvířcích údržby, které oživují její spartánský charakter. Dojem autenticity umocňuje prvotřídní lakování pečlivě vybranými odstíny a potisk nejvyšší kvality. Dokonale čirými okénky je možno nahlížet do náležitě upraveného interiéru kabiny. Stroj zdobí řada dodatečně připojených prvků, mezi nimiž se vyjímá zejména zábradlí, ale patří k nim také podrobně zhotovený systém chlazení a elektrické vedení na střeše. Pro účely vystavení ve vitríně lze model navíc doplnit detaily táhlového ústrojí, které jsou součástí balení. Výkonný motor je vybaven rozměrnými setrvačníky a moment je přenášen prostřednictvím dvojice úhlopříčně uspořádaných bandážovaných kol na vnitřních nápravách, poháněná jsou však všechna dvojkolí. V součinnosti s těžkým, precizně navrženým a sestaveným zinkovým podvozkem je tak výsledkem vysoká tažná síla a bezvadně plynulý chod. Trojice světel na čelech se rozsvěcí a mění barvu v závislosti na směru jízdy. Osvětlením je vybavena jak kabina strojvedoucího, pak také poutavý detail v podobě provozního čísla stroje. Lokomotiva je vybavena digitálním dekodérem se zvukovým modulem a reproduktorem, který obsahuje knihovnu zvuků věrných předloze a umožňuje pokročilé ovládání světel. Je kompatibilní s protokoly DCC, Rail‑Com® a Motorola®, a umožňuje i provoz v analogovém režimu. Příslušný provozní režim umí sám chytře rozeznat. S ovládacími jednotkami PIKO SmartControl, nebo i jednotkami kompatibilními s formátem mfx®, nabízí široké možnosti individuálního mapování.   Hlavní vlastnosti:vestavěn digitální dekodér se zvukovým modulem a reproduktoremčtveřice nápravmotor s dvojicí setrvačníkůdvojice bandážovaných hnacích kolsvětla s přepínáním barvy dle směru jízdyosvětlení interiérurozhraní PluX22 dle NEM 658šachta dle NEM 362 s kinematikou krátkého spřáhla   Dokumentace:brožura k BR 107/T 435 (DE)obecné informace k BR 107/T 435 (DE, EN, F, NL)návod k obsluze a seznam náhradních dílů modelu č. 52428 (DE, EN, F, CZ)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: