Piko Dieselová lokomotiva vč. dig. dekodéru T 435 „Hektor“ ČSD IV - 52428

Kód: DDPI52428
7 990 Kč
skladem (1 ks)
Měřítko: H0 Délka modelu: 144 mm Minimální rádius: 358 mm Napájení: DC Ovládání: digitální Osvětlení: ano Zvuk: ano Dopravce: ČSD Éra: IV Věk: 14+

Detailní informace

Milý dárek ZDARMA
Dárek zdarma
Ke každé objednávce nad 1.000,-
parcelshop
Více než 4000 výdejních míst
v síti PPL Parcelboxů a PPL Parcelshopů
vernost
Věrnostní program
Registrovaní uživatelé získají 3% slevu již od druhé objednávky!
poštovné
Poštovné již od 79,-
při využití služby PPL ParcelShop
Poštovné zdarma
Poštovné zdarma
u objednávek nad 3.500,- po zvolení výdejního místa (neplatí pro dodání na adresu)
Jsme pro dobrou věc
Jsme pro dobrou věc!
Pomáháme charitám i ekologickým akcím

Detailní popis produktu

Ukázka zvuku zabudovaného digitálního dekodéru.

 

Model čtyřnápravové diesel‑elektrické lokomotivy T 435 „Hektor“ Československých státních drah, nejčastěji sloužící k posunování a pohonu lehkých nákladních souprav. Pro vysokou spolehlivost a jednoduchou obsluhu jsou tyto stroje dodnes provozovány soukromými společnostmi na vlečkách průmyslových podniků a při údržbě tratí.

Díky pozornosti věnované detailům můžete obdivovat rozdílné podvozky odlišující starší a novější série lokomotivy, a to samozřejmě včetně uspořádání soustavy brzd. Precizně zpracovaná karoserie neopomíná ani nejjemnější prolisy ve dvířcích údržby, které oživují její spartánský charakter. Dojem autenticity umocňuje prvotřídní lakování pečlivě vybranými odstíny a potisk nejvyšší kvality. Dokonale čirými okénky je možno nahlížet do náležitě upraveného interiéru kabiny. Stroj zdobí řada dodatečně připojených prvků, mezi nimiž se vyjímá zejména zábradlí, ale patří k nim také podrobně zhotovený systém chlazení a elektrické vedení na střeše. Pro účely vystavení ve vitríně lze model navíc doplnit detaily táhlového ústrojí, které jsou součástí balení.

Výkonný motor je vybaven rozměrnými setrvačníky a moment je přenášen prostřednictvím dvojice úhlopříčně uspořádaných bandážovaných kol na vnitřních nápravách, poháněná jsou však všechna dvojkolí. V součinnosti s těžkým, precizně navrženým a sestaveným zinkovým podvozkem je tak výsledkem vysoká tažná síla a bezvadně plynulý chod. Trojice světel na čelech se rozsvěcí a mění barvu v závislosti na směru jízdy. Osvětlením je vybavena jak kabina strojvedoucího, pak také poutavý detail v podobě provozního čísla stroje. Lokomotiva je vybavena digitálním dekodérem se zvukovým modulem a reproduktorem, který obsahuje knihovnu zvuků věrných předloze a umožňuje pokročilé ovládání světel. Je kompatibilní s protokoly DCC, Rail‑Com® a Motorola®, a umožňuje i provoz v analogovém režimu. Příslušný provozní režim umí sám chytře rozeznat. S ovládacími jednotkami PIKO SmartControl, nebo i jednotkami kompatibilními s formátem mfx®, nabízí široké možnosti individuálního mapování.

 

Hlavní vlastnosti:

  • vestavěn digitální dekodér se zvukovým modulem a reproduktorem
  • čtveřice náprav
  • motor s dvojicí setrvačníků
  • dvojice bandážovaných hnacích kol
  • světla s přepínáním barvy dle směru jízdy
  • osvětlení interiéru
  • rozhraní PluX22 dle NEM 658
  • šachta dle NEM 362 s kinematikou krátkého spřáhla

 

Dokumentace:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: