Roco Elektrická lokomotiva řady 372 ČD Cargo - 71225

Kód: DDRO71225
6 090 Kč
skladem (1 ks)
Měřítko: H0 Délka modelu: 193 mm Minimální rádius: 358 mm Napájení: DC Ovládání: analogové Osvětlení: ano Zvuk: ne Dopravce: ČD Cargo Éra: VI Věk: 14+

Detailní informace

Milý dárek ZDARMA
Dárek zdarma
Ke každé objednávce nad 1.000,-
parcelshop
Více než 4000 výdejních míst
v síti PPL Parcelboxů a PPL Parcelshopů
vernost
Věrnostní program
Registrovaní uživatelé získají 3% slevu již od druhé objednávky!
poštovné
Poštovné již od 79,-
při využití služby PPL ParcelShop
Poštovné zdarma
Poštovné zdarma
u objednávek nad 3.500,- po zvolení výdejního místa (neplatí pro dodání na adresu)
Jsme pro dobrou věc
Jsme pro dobrou věc!
Pomáháme charitám i ekologickým akcím

Detailní popis produktu

Elektrická lokomotiva řady 372 ČD Cargo. Zcela nový design! Detailně propracovaný model s mnoha samostatně aplikovanými zásuvnými díly. Zcela nově vyvinuté sběrače proudu s inovativním uchycením. Propracovaný design střešní plochy a lamel ventilátoru umožňující nerušený výhled. Jemný design podvozků i paprskových kol. Zobrazení upravených LED žárovek s prototypovými studenými bílými LED. Zadní signál lze přepínat pomocí DIP přepínače.

 

Pro nepřetržitý elektrický provoz spoje Drážďany-Praha zakoupily ČSD společně s Deutsche Reichsbahn (NDR) 35 vícesystémových lokomotiv, které bylo možné použít jak na stejnosměrné síti ČSSR 3 kV, tak na střídavém 15 kV. současná síť NDR. Po odzkoušení prototypu bylo od roku 1991 uvedeno do provozu čtrnáct sériových strojů, které byly umístěny v lokomotivním depu Děčín.


Když byla v roce 2007 založena nákladní divize ČD Cargo, bylo nové společnosti přiděleno devět lokomotiv. Díky tomu, že se do roku 2016 jednalo o jediné lokomotivy ČD Cargo použitelné na německé železniční síti, byly všechny lokomotivy postupně modernizovány a lakovány do nových firemních barev.
Kromě hlavního pole působnosti jsou lokomotivy využívány k tahání vlaků na hraničním přechodu Děčín/Bad Schandau (a dále do Drážďan a Lipska). Příležitostně působí ve vnitrostátní dopravě, a proto se dostanou i do pohraničních stanic do Polska.

 

Specifikace:

  • spojka - hřídel NEM 362 s uzavřeným spojovacím mechanismem
  • počet náprav s trakčními pneumatikami - 1
  • počet hnaných náprav - 4
  • setrvačník - ano
  • rozhraní - elektrické rozhraní pro hnací jednotky PluX22
  • 3 přední světlomety, v závislosti na směru jízdy/2 koncová světla, v závislosti na směru jízdy
  • LED hlavové světlo - ano
  • funkce přídavného světla - ano

 

Hlavní vlastnosti:

  • osvětlení interiéru
  • signál lze přepínat pomocí DIP přepínače

 

Dokumentace:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: